Overslaan en naar hoofdcontent gaan

CEDEO-erkenning klanttevredenheid opnieuw verlengd!

Bieden ruimte voor individuele ontwikkeling, sluiten goed aan op de werkpraktijk, vertalen de vraag van de organisatie naar een adequaat traject en leveren hoge kwaliteit, weten goed te anticiperen op ad hoc situaties en  schakelen in  het programma indien nodig, zijn deskundig maar ook servicegericht, dit zijn slechts enkele lovende opmerkingen uit het recente klanttevredenheidsonderzoek van CEDEO.

Uit het onderzoek blijkt dat klanten tevreden tot zeer tevreden zijn over de maatwerkdiensten en open opleidingen van HanzePro. Dankzij deze mooie uitslag is HanzePro de komende twee jaar opnieuw Cedeo-erkend!

CEDEO, is een onafhankelijke intermediaire organisatie die organisatieadviesbureaus en opleidingsinstituten onderzoekt op klanttevredenheid, kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid. Om een CEDEO-erkende organisatie te worden, moeten tenminste 80% van de benaderde opdrachtgevers minimaal tevreden scoren.  HanzePro heeft deze score ruimschoots behaald! Onze opdrachtgevers en deelnemers zijn zeer tevreden over onze dienstverlening!

Hoge kwaliteit en goede aansluiting op de praktijk

Referenten zijn zeer te spreken over de (maatwerk) opleidingen van HanzePro:

 “In het verleden kwam de accountmanager altijd langs. Nu gebeurt alles online en dat loopt ook prima. Ik kan nog steeds onze wensen goed neerleggen. Het is een prettige samenwerkingspartner”.

 “Het verwachtingsmanagement is goed te noemen. Ze doen wat ze zeggen”.

“Men schakelt snel en het contact loopt heel makkelijk”, “Het is heel prettig. Afspraak is ook echt afspraak”,

“Ik vind hen flexibel en meedenkend”.

“Door de aansprekende voorbeelden die de docenten aandragen en de casuïstiek uit de eigen werkpraktijk, spreekt het tot de verbeelding”,

Meer informatie over CEDEO.

Cookieverklaring

Onze website maakt gebruik van cookies. Meer hierover kun je lezen in onze privacyverklaring.

Back to top