Naam | Type |
---|---|
Business IT | Module |
Naam | Type |
---|---|
Digitale technologieën 1 | Module |
Digitale technologieën 2 | Module |
Dwang, Ondersteuning en Zorg | Module |
Naam | Type |
---|---|
Full Stack Development | Module |
Naam | Type |
---|---|
GGZ in het sociale domein | Training |
Naam | Type |
---|---|
ICT Netwerken | Module |
Intervisiebegeleider voor zorg, welzijn en onderwijs | Training |
Inzet van eigen ervaringen in Zorg en Welzijn | Training |
Naam | Type |
---|---|
Jeugd- en gezinsprofessional; De jeugdprofessional wet- en regelgeving - (her)registratie SKJ | Cursus |
Jeugd- en gezinsprofessional; Focus op veiligheid - (her)registratie SKJ | Cursus |
Jeugd- en gezinsprofessional; Kind in beeld - (her)registratie SKJ | Cursus |
Jeugd- en gezinsprofessional; Methodische deskundigheid - (her)registratie SKJ | Cursus |
Jeugd- en gezinsprofessional; Positioneren als professional, interdisciplinair samenwerken - (her)registratie SKJ | Cursus |
Jeugd- en gezinsprofessional; Werken met effectieve interventies - (her)registratie SKJ | Cursus |
Jurist in het Sociaal Domein | Module |
Naam | Type |
---|---|
Leiderschap in digitale transformaties 1 | Module |
Leiderschap in digitale transformaties 2 | Module |
Naam | Type |
---|---|
Module Praktijkcomponent | Module |
Motiverende gespreksvoering | Cursus |
Naam | Type |
---|---|
Omgaan met vermoedens van onveiligheid | Cursus |
Ontwerp van digitale technologie voor gedragsverandering 1 | Module |
Ontwerp van digitale technologie voor gedragsverandering 2 | Module |
Naam | Type |
---|---|
Positieve Gezondheid (Basiscursus) | Cursus |
Positieve Gezondheid (Verdiepingscursus) | Cursus |
Positieve Psychologie, Module Basis en Interventies | Module |
Professionele standaarden en beroepsethiek SKJ | Training |
Programmeren (HBO-ICT deeltijd) | Module |
Naam | Type |
---|---|
Recht & Digitalisering | Module |
Naam | Type |
---|---|
Schulden | Module |
Cookieverklaring
Onze website maakt gebruik van cookies. Meer hierover kun je lezen in onze privacyverklaring.